3/9; lördag

En tidig ridtur - när Anders ändå skulle iväg på golftävling. 
Vid ett par tillfällen krafsade Blyte - min kropp stelnar till. Jag blir rädd att han ska lägga sig. Rädd att han är dålig. Märkt av dagen för ett par veckor sedan. Och rädslan kan nog likna dödsångest… men han ville nog bara äta. Ridturen gick bra. 
Städning av stallet. 
(null)
Städning av hemmet. Ett par turer till dänningevallen. Sigge ville titta på en match innan sin egen match. 
En löptur. 
Klara sprang en annan sväng - och gick omkull och skrapade upp benen och händerna, samt slog ut delar av en framtand. 
Och så sigges fotbollsmatch- de vann.
Nu väntar jag på att få gå och lägga mig - för att få vakna utan värk. Idag är en dålig kroppsdag… höften och rygggen värker. Förhoppningsvis är det bättre imorgon! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback