24/4; måndag

5.10 ringer klockan. 
5.30 kör vi genom ett dimtätt landskap mot flygplatsen. Anders ska åka till polen och spela golf. 
Jag lämnar honom strax innan 6. 
Kör mot jobbet. 
Mot cirkel k för att inhandla frukost. Har svårt att låsa bilen. Startar den igen och lyckas. 
Springer en runda. 
Pollen och dimma. 
Kommer tillbaka till bilen. Den går inte att låsa upp! Verkligen inte. Jag kommer inte åt mina kläder. Datorn. Mackan. 
Anders lyckas fjärrupplåsa. 
Och låsa. 
Dusch. 
Frukost på jobbet. En fralla och kaffe. Klockan är strax efter 7.  (null)
I helgen fanns det hav av gula, vita och blå blommor i trädgården och några ensamma påskliljor mitt ute i skogen.  (null)
Blommorna vittnar om vår även om solen lyser med sin frånvaro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback