Kväll

När jag skulle hem från jobbet. Kunde jag inte låsa upp bilen. Jag lyckades tråckla ut nyckeln. Och låsa upp bilen. Som då tjöt som om jag gjorde inbrott… och jag kunde heller inte starta den… tillslut lyckades Anders låsa upp bagageluckan  och stoppa tjutet. Från polen. Jag körde hem. 
Ganska lugn. Hyfsat glad. Mot vad jag kunde. "Det är inte vad som händer - utan hur man väljer att ta det…" 
(null)

Körde killarna till vida - det kan vara sista matchen ikväll. Om lakers vinner - tar de guld! 
Och klara och jag åkte till vallen. Seriepremiär. Och vinst för vd. 6-0. Klara fick såklart vila, men ikväll är hon ändå lite bättre. 
(null)

(null)

(null)
Och när vi kom hem meckade klara och jag. Vi hittade batterier. Fick isär nyckeln och lyckades byta batteri! Och vi kan låsa. Och låsa upp bilen!  (null)
(Kolla in alla verktyg! Kvinnor kan!) 
Nu knäcke. Och Lakers som just nu (i tredje) leder med 1-0. 
Och så. Två mål i tom kasse. Och sm-guldet går till lakers! 
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback