21/8; måndag

Jag är så ledsen och besviken. Jag vill se fram mot resan - ännu ett mästerskap, ett spännande äventyr som ska ge energi. Men just nu blir jag bara ledsen - jag känner mig ensam. Jag bokade biljetter igår - och han som skulle åka samma dag/plats och tillsammans destination skulle boka "samma", men det gjorde han inte. Han bokade en annan resa till (en rutt som Anders och jag tyckte gick för tidigt med tanke på när tåget skulle anlända till Köpenhamn), utan att höra med mig.  Vi ska åka från samma ställe, samma dag - och tillhöra samma team. Men vi jobbar inte som ett team. Egna lösningar. Trots att vi hade bestämt något annat. Varför kan man inte bara göra som vi hade bestämt?Så respektlöst. De kommer få vänta på mig på flygplatsen. Och jag är rädd attt de inte komma göra det. Jag vill inte åka själv! Det skulle inte behövas! 
Nu vill jag kunna fokusera på jobbet och eleverna som kommer imorgon och se fram mot resan - istället har jag hög puls, djup oro och känner mig så ledsen, besviken och ensam. Helt i onödan. Det borde vara kul… 
Vi skulle göra det tillsammans…
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback