27/6; söndag

Igår var det 29 år sedan Anders och jag träffades. 
29 år. 
Fortfarande är jag nyfiken. Så lång tid - men samtidigt kort. 
Jag minns att jag kände direkt att det var skillnad. Jag har fått höra att jag ska "hålla hårt i honom". 

Jag har mest velat hålla mjukt. 

Älska dig, hela tiden.

Du är fri att gå vart du vill, när du vill och du får  prata med vem du vill. 

Jag vill att du lever ut allt du drömmer om. 

Det är kärlek för mig. 

-Tack för att du vill leva med mig. 

Vi båda vet att vi är fria  att gå den dag vi inte vill mer.  Ingen håller hårt. Det behöver vi inte. 

Kärlek ska vara mjukt och tillåtande. 

Håll hårt sägs det. Men kanske menar de  att man ska vårda kärleken? Hålla fast. Hålla i. Hålla om. 

(null)


(null)


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback