23/1; måndag

Kommer ni ihåg hur jag slutade förra texten? "… och sen får vi se". Först. Sen. Innan? Det var innan jag visste vad som skulle ske…
Gårdagen. 
Jag steg upp tidigt för att hinna rida. Innan. 
Jag red. Det gick snabbare än vad jag hade planerat. Så jag hann springa oxå. Innan. 
Innan sekretariatet på hockeymatch. 
(null)

Innan. 
Sigge får en klubba i nacken av en motståndare. Ledarna leder av honom från isen. Och försvinner ut i omklädningsrummet. Jag lämnar sekretariatet. Och hittar honom. Yr och ont i nacken. 
Efter en stund bestämmer vi att vi avvaktar lite. 
Sigge, en kompis till honom och jag åker och äter lunch. Innan.  (null)
Vi åker till hovshaga sporthall. Innan. 
(null)

(null)

(null)

Innan jag såg att Sigge var kritvit i ansiktet. 
Jag ringde 1177 som tyckte att vi skulle åka till akuten. 
(null)
En ledsen kille. Som hade ont. 
"Tur att jag sprang innan…"
"Tur i oturen" - ingen fraktur. 
Och när jag kom hem fanns såväl äggmacka som en semla! Det är tur - och omtanke! Tack!  (null)
Och idag, innan jobbet, hann jag måla naglarna.  (null)
Och innan det är läggdags ska jag jobba lite till… och duscha. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback