8/1; söndag

Vad skulle du göra på lovet? 
Jag skulle komma ikapp med en massa jobb - planera framåt, men även avsluta betygsvarningar…, städa garderober, hoppades träffa stockholmssläkten (vilket vi inte fick ihop) och vänner, rida, spela spel, springa, köpa bil, vila, ta långa promenader, gå på gym med limp (vilket det inte har blivit), hitta på familjeaktiviteter (skulle vi kunnat göra mer? Vi är rättså bra på att aktivera oss åt olika håll…).  Mest har jag bara varit. Vi har gjort det mesta. Vi skulle kanske behövt hitta på fler gemensamma aktiviteter? Det gäller att spara energi och fylla på med energi - vilket jag ofta gör när jag gör saker. Vi behöver olika. Vi uppskattar olika. Bra så. 
(null)

Vi har ätit god mat.  (null)
Idag har jag suttit i sekretariatet på sigges hockeymatcher.  (null)
Igår var killarna på hockeymatch och Sigge delade ut pris till bäste spelare.  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback