23/7; söndag

En fredagskväll hos Persson/Andersson - goa vänner och god mat. 
(null)

En trevlig ullaredsresa med Annie, klara och Kim. 
En lördagskväll med kortspel med grannarna. 
Och en tidig morgon i ladan. Fotbolls-vm. Sverige mot Sydafrika. Vinet ersattes av kaffe och chipsen med nybakade frallor. En vinst.  (null)
Jag hade sett fram mot en löptur med klara. Ville springa milen under timmen. Men ett knä som svullnade upp höll på att grusa förhoppningen. Men idag var knät lite bättre. Jag kan aldrig in i en skön andning. Och jag hade bara druckit kaffe. Men jag gjorde det. Tack vare klara! På 55 minuter. Stolt över kroppen.  (null)
Linus sprang också milen. #rsd1300! Stolt mamma. Ikväll blir det vårrullar och blåbärspaj (tack till farmor och farfar som har plockat!) för att fira. 
(null)

(null)

(null)

En ridtur med Kim. 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback