29/6; torsdag

I natt sov jag så dåligt. Jag hostade. Tog hostmedicin. Hade ont i halsen. La mig i soffan och tittade på två program. La mig i sängen. Surfade lite. Kände lite ångest - över allt, eller inget (gräsklippning, sommarens förlorade dagar, mamma - som fattas mig, imorgon har jag levt 17 år utan henne…) Somnade lite. Vaknade av att wilda skrek och ville in. Anders skulle upp. Jag steg upp. Sprang en runda. Väckte killarna. 
Vi åkte på en liten utflykt till ett stenbrott i Liatorp.  (null)
(null)

(null)
(null)

(null)
Sedan har Linus och jag klippt gräs på dänningevallen för tredje gången den här veckan. Snart har jag nördat ner mig i fotbollsplanens grässtrån som de hängivna fantasterna på vallen. Jag krafsar ut spår, sparkar ut gräshögar, flyttar mål och bevattning.  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback