12/3; söndag

Återigen en fullspäckad helg. Jag har stulit små sovande mikropauser både i går och idag i väntan på match. I bilen. 
Igår var Sigge och jag i Olofström. Anders och klara var i Jönköping. 
Vi kom hem ca 17, Anders och klara ca 18. 
Strax efter kommer fina vänner på kov&cava-överraskningsfest! En osminkad fest i all sin enkelhet - åtminstone var jag osminkad och klädd i underställ efter dagen i ishall. Tidigare i veckan hade jag konstaterat att jag skulle fylla år en fredag, vilket kunde innebära fest! Men olika idrottsevenemang på fredagskvällen förhindrade det. Men då hade Anders styrt upp en överraskningsfest på lördagen istället!  (null)
(null)
(null)

(null)
Idag har jag ridit - på en pigg Blyte i strålande sol och gnistrande snö.  (null)
Anders och Sigge var på innebandymatch i Älmhult. Och sedan möttes vi på en klaras fotbollsmatch, innan jag drog vidare på föräldramöte för sigges fotbollslag och Anders och Sigge gick på hockeymatch innan Anders innebandyträning. Jag hoppade gympan ikväll för att hinna jobba lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback