19/3; lördag

En fredagskväll i Åby.  (null)

(null)

(null)
En tidig morgon för att hinna springa, #rsd600!  (null)
En ridtur i ösregn. 
(Bilderna är tagna tidigare i veckan, då två hingstar, Caroline och jag, idag Nisse, Blyte, Johanna och jag.) (null)

(null)
En snabb dusch under tiden ugnspannkakan stod i ugnen. 
Innebandymatch i sekretariatet. Haifs damer vände 0-2 till , 4-3! Klara gjorde två mål!  (null)
(null)
(null)

Hem. Lakers på tv:n. I pausen: "hur lång är pausen?", "18 minuter." "Bra, då hinner jag dammsuga." Det hann jag. Och sortera tvätt. 
Fler kommentarer från veckan: 
"Idag mår jag bättre, mamma" (Sigge efter att ha sovit tre dagar). Jag tog då febern - den visade på 39,8… 
Läst i boken: "det är bara tråkiga människor som har långtråkigt…"
Läst på Facebook:  (null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback