27/3; måndag

I fredags åkte vi upp till Stockholm (efter att snabbt rättat prov och dammsugit nedervåningen). 
Vi fick dela "jörnehag norrs" helg. Med innebandymatcher och handbollsmatcher. Då lika familjer på ett sätt. Tårta och biljard.  (null)
(null)
I helgen har vi även ställt om klockan. Ljust när jag vaknade och ljusare kvällar! Perfekt för mitt liv. 
Klara och jag handlade efter jobbet. En panik spred sig i kroppen när jag insåg att plånboken inte låg i väskan. Ringde Anders som fick kolla bilen. Sprang in på jobbet igen. Men spärrade inte kortet. Kom hem.  (null)
Ser ni den? Under skostället. Bakom skorna. Lättnad. 
Löptur. 
Lagade mat. Dammsög. Sorterade tvätt. Tvättade ännu mer. Lite till jobb. Och där - bakom snöflingorna och det ivrigt rinnande vattnet - finns ljuset! Fortfarande ljust!  (null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback