4/3; lördag

En kollega skulle shoppa i helgen. En annan skulle på övernattning på spa. Och en tredje skulle slappa i soffan och titta på serier…

(null)

Vi steg upp vid åtta. Åt frukost framför Leif och Billy. Klara hade redan tagit en promenad. Efter frukosten sprang jag för att hinna se klaras fotbollsmatch. Anders körde in klara och passade på att spela några hål golf i väntan på matchen. Sigge och Anders tittade två perioder (av dagens tre) innan de drog vidare på hockeyträning. Träningen krockade med en fotbollsmatch för Sigge. En snabb lunch innan stallet. 

Solen skiner. Det blåser. Det är kallt! 

(null)

Blyte ligger och vilar när jag kommer. Jag lägger mig jämte en stund. 

(null)

Jobbar i stallet och rider. 

Sigge går ut och spelar fotboll medan mörkret sänker sig. Medan Anders grillar. 

Innan lakersmatchen på tv.  Ett par glas bubbel. 

Imorgon väntar en dag i idrottshallar. Två innebandymatcher. En innebandyträning. En fotbollsträning. Och gympa. Kanske hinner jag rida och springa också. Kanske inte… 

Vi gör olika. Vi gillar olika. Vi vill helst inte missa något. Vi Vill vara med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback