19/5; fredag

Långhelgen inleddes med backintervaller.  Den här gången kan jag nog inte titulera mig "vinnare" - men det är väl ingen tävling på tantgympan? Det är välbehövligt med intervaller - jag hämnar lätt i ett "bekvämt" tempo. 
(null)
 
Ridtur. Med sällskap. 
(null)
Fotbollsmatch och fotbollskubb. 
God mat. 
Och en tanke på Kristus flygtur. Det kändes som om jag skulle kunna tänka mig att betala kyrkoskatt - bara för att få vara ledig helgdagarna - men så slog det mig - att jag redan gör det…
En löptur med Linus och klara - klara sprang 4mil, vi andra 5 kilometer.  (null)
En dag i solen. Lite jobb - i solen -  betygsättningen närmar sig. En räkpasta - i solen.  Anders och klara är på innebandyavslutning - jag ska hämta Sigge i stan och köpa med mig ett par pizzor. 
I helgen väntar troligtvis fler fotbollsmatcher, ridturer och löpturer. Älskar långhelger!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback