21/10; lördag

Igår var det vår bröllopsdag. Sigge spelade hockeymatch i oskarsahamn. Och vi firade med Cava och kortkväll med grannarna. 
(null)

I natt låg jag vaken en lång stund och lyssnade på skogens dån och regnet som piskade mot rutan. 

När naturen visar sina krafter krymper världen och tankarna på allt elände som pågår på planeten skingras för en stund. Man är här och nu. 

Och när vi vaknade hade en av båtarna slitet sig i viken. Och vi hjälptes åt att "bärga" in den och så tömde jag vår båt. 

(null)

(null)

Idag spelar Anders whiskeygolf och jag började dagen i stallet med regnet strilade och blåsten bedarrade. 
Sedan sprang klara, Linus, maxi, Elin och jag 12km. Milen under timmen. Vi sprang i ett tempo där vi hela tiden kunde prata. Jag är så imponerad av oss alla - maxi var lös hela rundan trots att vi mötte många människor och hundar, Elin sprang sin första mil, klara som coachar, Linus som har utvecklas fantastiskt mycket i löpningen och min kropp som höll ihop (hyfsat)!  (null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback