Det här hann jag:

-en snabb dammsugning och vattning av blommorna innan första matchen.
-Anders och klara tittade på en period i sigges första innebandymatch innan de åkte till Oskarshamn.
(null)

(null)

(null)
-och så hann jag handla hund-och kattmat innan hockeymatchen. Och sekretariatetsjobb.  (null)

-och så blev det en innebandymatch till. 
Och vet ni - om det kommer en dag när jag inte åker runt i innebandyhallar, ishallar och fotbollsplaner så kommer jag att sakna det! Jag kommer sakna de spontana kontakterna med andra föräldrar. Gemenskapen. Samhörigheten. Kaffe i pappmuggar och chokladbollar i plastförpackning. 
Jag vill vara med! Vara där!  (null)

(null)

(null)
-och så hann jag laga mat och snabbt äta innah en löptur och gympa. 
- och sist Soffhäng. 

Over and out. 


(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback