28/4; söndag

Hela måndagen rättade vi np. Kom hem och behövde laga mat och planera inför nästa jobbdag - innan en fotbollsmatch. Jag attackjobbade. I 180. Jobbade vidare lite efter matchen. 
Resten av veckan fick jag attackera det mesta för att hinna. Jobb. Sjukgymnastbesök för Sigge. Ridturer. Sushi hos Malmgren när klara och Anders hade innebandyfest hemma hos oss. Valpträff med flinga…
Det går fort nu. 
Det gör ont när knoppar brister. Samtidigt som solen sakta börjar tina våra frusna kroppar och sprida energi. Jag attacksolar mina blekvita ben efter ridtur och löptur innan klaras fotbollsmatch - sigges match får han hoppa över efter en bristning i låret. 
(null)
(null)
På bilen är maxis syster. Maxi fick stanna hem eftersom hon haltade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback