19/2; måndag

Sportlov. Men inte fjällen. Jag saknar nödvändigtvis inte skidorna men stughänget. Jag åt  äggröra till frukost. Men jag saknade jägern - mot virus och höjdskräck. Och baconet. 
Till lunch åt vi våfflor som hör till fjällsemestern. Men det blev inget bubbel, ingen irish coffie eller hot shot. 
(null)

Till kvällsmat blev det tacos som vi brukar när vi kommer upp till stugan - men det blev inget vin. 
Vi har övningskört idag, och städat garderober, jobbet lite, handlat och tvättat, sprungit och promenerat på vattensjuka stigar. Jag saknar snön och vidderna - men inte kylan.  
Ikväll blir det farmenmaraton med Linus när de andra tränar - utan chips, bubbel och godis…            (null) 
I fredags var det jobbfest på 70tals/discotema. 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback